corneliaastridlinnea

Alla inlägg under december 2013

Av Cornelia - 30 december 2013 11:01

Alltså, hörni jag har ingen motivation att blogga överhuvudtaget. Så jag tänkte ta en paaaaus. Får jag lust att blogga igen kommer jag tillbaka, men tills dess, ADIOOS! <3

Av Cornelia - 26 december 2013 19:08

Idag har jag shoppat! Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg, jag är nämligen lite upptagen, så jag visar imorgon vad jag köpte!

Av Cornelia - 25 december 2013 13:11

Jag fick, skidorna som ni såg igår, ett smyckesskrin, ett underställ, en kalender (det är typ "snygga" killar i), en bok av Sarah Dessen, en 1D-skiva, ett presentkort på JC 500kr, 500kr i kontanter. :)) Och idag kommer jag kanske få något av farfar, och får jag det visar jag er.

Och idag kommer jag kanske få något av farfar, och får jag det visar jag er.

ADIOOOS! :D

JUL

Av Cornelia - 24 december 2013 22:55

Jag har fått många fina julklappar idag, som jag är jätteglad över. Jag hinner inte fota dem och allt nu, så jag tar det imorgon! Men dagen har varit bra största delen, och det känns jobbigt att det redan är slut. Jag kan inte vara ensam om att tycka det.

Men vi ses!

Av Cornelia - 24 december 2013 12:09

Ja, i de där stora smällkaramellerna jag lade upp bild på igår fanns skidor! De är röda och gula. De är liksom tjejjiga utan att vara typ rosa o så.

GOD JUL UNDERBARA LÄSARE! <3

Av Cornelia - 23 december 2013 22:06

Jag har hittat lite nya favvo-jullåtar! Eller en snarare. Men jag tänkte tipsa om The Fooo - It's time to make a wish.

Det är en gullig jullåt med lite finfina bjällerklang i bakgrunden!   


Av Cornelia - 23 december 2013 21:58

Jag har fått en gratis header av en jättesnäll tjej!
Hon gör headers efter önskemål och du kan hitta henne på www.pewill.bloggplatsen.se .
Hon har just nu en frågestund, så passa på! :)

Av Cornelia - 23 december 2013 14:19

Nu är det bara ca 10 timmar till julafton... Och det börjar fylla på under granen! :)

Imorgon kommer jag nog börja med att öppna ett litet paket (eller kanske en av de där enorma smällkaramellerna eftersom jag antar att de är för stora för bilen). Sedan ska vi på julkrubban i kyrkan, eftersom man måste gå på en "julgustjänst" med konfan. Yay... Men när jag var yngre brukade jag medverka i den och enligt mig var den ganska rolig så jag kommer nog inte somna iallafall.
Sedan ska vi till min moster och äta. Hon bor i en annan stad så det blir typ 20 minuters bilresa. Där kommer vi även kolla på Kalle Anka och öppna paket.
Vi drar hem lite senare på kvällen och äter gröt själva, och då får jag möjlighet att träffa Cornelia en stund! Det har blivit en tradition att hon kommer till mig och sedan pratar vi om våra julklappar.

Jag kommer antagligen skriva ett inlägg om mina julklappar imorgon kväll, eftersom jag inte tror att jag hinner på dagen. Hejdå! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards