corneliaastridlinnea

Direktlänk till inlägg 18 maj 2014

Starting over

Av Cornelia - 18 maj 2014 20:07

Hej! 

Jag har tänkt att jag ska börja (försöka) blogga igen. Men jag börjar med en TMI-tag. Bara för att ha någonstans att starta.


Vad har du på dig?

Jeans och blå&vit-randig tröja, båda från Lager 157


Någonsin varit kär?

Nope

 

Någonsin haft ett jobbigt breakup?

Nah


Hur lång är du?

Tyyp 1.67


Hur mycket väger du?

Det du


Några tatueringar?

 Nej, men om jag ska skaffa en blir det nog nått litet hjärta, eller typ som den Tris har i Divergent

.  

 

Några piercingar? 

Bara öronen.

 

OTP?

Larry Stylinson, Hessa, Troyler, Jariana

 

Favoritprogram? 

Alltså räknas serier är det HIMYM och PLL.

 

Favoritband?

Imagine Dragons, Sum 41, Janoskians, 5sos, One Direction

 

Något du saknar? 

London

 

Favoritlåt? 

With me - Sum 41

 

Hur gammal är du?

14

 

Stjärntecken?

Skorpionen

 

Någonting du letar efter hos en partner?

Humor!!

 

Favoritmotto? 

Hur dåligt beslut kan det vara om ingen kommer från framtiden och stoppar dig

 

Favoritskådespelare? 

Jennifer Lawrence (hennes humor är liksom perfekt)

 

Favoritfärg? 

Marin blå

 

Hög eller låg musik? 

HÖG!!

 

Vart går du om du är ledsen? 

Hem typ...

 

Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen?

30 minuter om vi inte räknar med frukost. *host*

 

Någonsin varit med i ett slagsmål?

Nah man.

 

Turn on? 

Fina ögon aaaaaaahh

 

Turn off? 

Killar som svär, röker eller typ snusar bläh.

 

Anledningen till att du började blogga? 

Vill liksom få skriva och fota, och få folk att se det. Jag finner det även riktigt roligt.

 

Rädslor? 

Bin /getingar, (trodde att jag var rädd för mer, men nu kan jag inte komma på något)

 

Senaste saken som fick dig att gråta? 

Gråter väldigt sällan

 

Senaste gången du sa att du älskade någon? 

Tidigare idag. MEHEH.

 

Meningen bakom ditt bloggnamn? 

Det är liksom mitt namn. För alla som inte förstod det. 

 

Senaste boken du läste? 

Divergent (Långtråkig bok men gryyyym film, måste se!)

 

Boken som du förtillfället läser? 

Ingen just nu, men planerar att långa uppföljaren till Divergent och typ The fault in our stars. (Neeej, jag har inte läst den. Tycker att den är lite för hypad (?) och mainstream än så länge.

 

Senaste programmet du såg? 

Kollar på talang. (Hejjja rackartygarna!)

 

Senaste personen du pratade med?

Lillebror, han var tråkig.

 

Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? 

Bästa vän. :)

 

Favoritmat?

Lax, bakad potatis och skagen röra. JAG ÄÄÄÄLSKAR LAX, DET ÄR UUUUNDERBART!

 

Plats du vill besöka? 

Bora Bora, Los Angeles, Melbourne, vill gärna tillbaka till London.

 

Senaste platsen du besökte? 

Alltså hemma, men pratar vi lite coolare och större ställe var jag i Berlin för två veckor sedan.

 

Är du kär? 

Neeej.

 

Senaste gången du blev förolämpad? 

Ööööh, jag känner mig typ alltid smått förolämpad men jaa...

 

Favoritsmak på godis?

CHOKLAD

 

Vilka instrument spelar du? 

Kunde spela tvärflöjt när jag var yngre. Jag vet att tvärflöjt är typ det konstigaste instrumentet man kan välja, och hade jag varit lite smartare kunde jag ha valt gitarr eller piano, men neej, dum som jag var valde jag tvärflöjt. Dock vet jag inte om jag fortfaramde kan spela den. Sen har jag ju lärt mig lite gitarr och piano i skolan, men det är jag INTE bra på.

 

Favoritsmycke? 

Har typ inget, men jag hoppas att jag får nått efter konfirmationen på söndag. 

 

Senaste sporten du spelade? 

Simning, även om man inte spelar det. Jag utövade simning.

 

Senaste låten du lyssnade på? 

Real Girls Eat Cake - Janoskians

 

Favorit raggningsreplik?

Hahah, har ingen.

 

Har du använt den någon gång? 

Ja, massor av gånger. -.-

 

Senaste gången du var med någon? 

Idag. Med Cornelia.

 

Vem borde svara på de här frågorna nu? 

Alla som vill det!


Hejdå! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 25 maj 2014 10:22

Idag ska jag konfirmeras. Jag är skitnervös, tror att jag kommer spy eller något. Inte bra inte bra. Men önska mig lycka till! Puss! ...

Av Cornelia - 24 maj 2014 08:48

Hej. Jag är ledsen att jag inte skrev något igår, men jag hade fullt upp hela dagen. Först två lektioner i skolan, varav en av dem innehöll ett prov (ganska svårt mjeeeh) och sedan snabb lunch för att cykla iväg till stadshuset där alla åttor skulle ...

Av Cornelia - 22 maj 2014 19:11


Idag var vi i Norrköping med klassen. Vi var på något som hette "Jobbcirkus" på arbetsmusemet där. Vi fick en liten rundvandring med något som mina öron verkade vara pepp inför våra gymnasieval. Själv tyckte jag inte att det var speciellt intressant....

Av Cornelia - 21 maj 2014 16:35


Ååh, idag skiner solen och det är över 20 grader varmt. Jag hade bara tre lektioner idag då jag åkte till tandläkarn vid halv 10 och inte kom tillbaka förrän vid halv 2. Men nu sitter jag iallafall i solen och har precis läst ut de sista sidorna av d...

Av Cornelia - 20 maj 2014 21:00

Tänkte visa mina tre favorit smink produkter. Eller... Smink och smink, ett av dem är ett nagellack. Haha, men alltså i det här fallet klassas det som smink. Isadora Twist-up gloss stick Detta är en moisturizing lip filler, som funkar som någo...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards